Praktisk information

I måneden op til du starter på kørekort, skal du have lavet en lægeattest. Den skal laves af din egen læge. Du skal huske at medbringe et pasfoto, når du skal til læge. Billedet vil være det, der senere kommer i dit kørekort. Lægeattesten medbringes til holdstart (hvis du har den klar).

Førstehjælp

For at få kørekort skal du have gennemført et kursus i trafikrelateret førstehjælp. Vær obs på at et alm. 12 timers førstehjælpskursus ikke er tilstrækkeligt, da undervisningen ikke målrettet har været rettet mod trafikulykker. Du har mulighed for at tage trafikrelateret førstehjælpskursus hos os på Køreskolen.dk.

Anden information

Hos Køreksolen.dk har vi egen manøvrebane, hvor du kan øve med mor/far både gratis og lovligt. Her har du mulighed for at spare en del penge, da vi som eneste køreskole i Skanderborg, tilbyder dette.

Vi tilbyder

Høj beståelse, sjove og lærerige kørelektioner, og at du med selvtillid kan begå dig i trafikken – kørekort tager du kun en gang, så gå ikke på kompromis med kvaliteten af undervisningen!

Ofte stillet spørgsmål

Du må tidligst starte 3 mdr før du fylder 17 år. Vi anbefaler dog du starter ca 2 mdr før, da forløbet er færdigt efter ca 8 uger hos os

Der er normalt teori 1 gang om ugen fra kl. 16-19. Det skifter fra hold til hold mellem tirsdage og onsdage. Dvs enten har du teori på tirsdage eller på onsdage. En enkelt uge, er der teori også en torsdag.

Det tager som regel ca 8 uger at tage kørekort hos Køreskolen.dk, men det kan tage længere tid.

Du skal kontakte din læge for at få lavet en lægeattest til kørekort. Husk pasfoto medbringes til lægen, og attesten medbringes til holdstart hvis muligt. VIGTIGT : Den må max være 3 mdr gammel ved indlevering til Borgerservice.

Køreskolen ligger på Norgesvej 15, 8660 Skanderborg. Tæt på gym. og handelsskole, og let hvis man kommer med bus.

Har du spørgsmål?

Når du skal tage kørekort har du sikkert mange spørgsmål du ønsker besvaret inden du starter uddannelsen – så bare skriv til os.